torstai 6. kesäkuuta 2013

geelikynnet♥

Moi taas pitkästä aikaa!! :))

Eilen olin mun kaverin Idan kanssa geelikynsikurssilla :-3 Nyt sit osaan tehä geelikynsiä sujuvasti ;-)
Äiti varmaan ostaa mulle joskus sellasen pakkauksen nii vois alkaa tekee niit kotona :-))

Tänään aamul vaa mun vasemman käden peukalon kynsi vähä kuoli, se halkes sillei jännästi, mut ei hätää ;-) kyl se salee viel pysyy, sit jos irtoo meen salee laitattaa sen takas ammattilaiselle, tai jtn :-) Toivottavasti sil on sit tätä samaa värii :-D Ulkon jtn +23 ja aurinko paistaa ;-) Äiti laitto lintuje häkkii sellase mustan ison vesikipon, harmi et en nähyn/saannu kuvaa, nii mun toinen lintu, Sipi (tyttö), kävi peseytymäs siel :-3 söpöö♥

Tänää 17:40 näytöksee kattoo Star Trek: Into Darkness!! En malta oottaa, nään Benin isolt kankaalt 3D:nä, melkein liven ;-D Mut juu♥♥

Huomen mennää isin synttärin kunniaks kuudelt illal (eiku aamul xd) syömää sirpale saaree♥ Se on ihana paikka, ja mun isi täyttää sit 46 ;-)

Sit lauantain tänne tulee vierait, eli ylihuomen, en malta oottaa! :-)

Nyt kuvii mun tatskast (tein tänää, ja ei hätää, ei siis aito xd) ja kynsist! :-)

Eipä sit muuta, Ciao!


tadaa :-D


sain tän joululahjaks, oli mukan Gagan, Fame hajuvesipaketissa ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti